onsdag, augusti 26

Nu vill jag bara ha i morgon, i morgon sisådär 17.30 då jag precis klivit av bussen i Kalmar (om allt går som planerat och inte bussen craschar och alla dör, vill säga) och fått slänga mig om halsen på världens bästa pojkvän. I det ögonblicket kan nog ingen vara lyckligare än jag. Nu kommer inte min dag att vara särskilt besvärlig fram tills dess, även om jag måste pallra mig upp i ottan och infinna mig på fotolektionen i morgonbitti. Väl där behöver jag dock inte anstränga mig nämnvärt, har lovat Aleeks och Hannah att stå modell för dem i studion. Och då finns det ju jobbigare saker att göra. Ah, men i vilket fall så åker jag iväg i morgon och kommer hem på söndag. Ni kan ju sakna mig lite iallafall.

3 kommentarer:

  1. vet du vad. 6 månader, 6 jävla månader, jag är så stolt.

    SvaraRadera
  2. mohaha, vi ska plåga dig med massa med att fota dig :D

    SvaraRadera
  3. filip: jag älskar dej mest i hela jävla världen, så det så

    Hannah: Aajo, hemska är ni, hoho

    SvaraRadera