tisdag, november 17

Min mage gör sjukt jävla ont just nu, vill mest bara lägga mig ner och inte vakna igen. Sådär ont att det nästan är outhärdligt, och jag kan inte komma på orsaken. Skulle kunna vara lite för mycket kaffe och lite för lite mat. Ändå ovärt. Svullen så att den liknar en badboll är den dessutom. Känner mig som om jag vore gravid i tredje månaden, minst! Hur man nu känner sig då, det vet jag ju faktiskt inte. Hej komplex!
Idag har jag fikat och diskuterat livet med Micke och i morgon är det nationella prov som gäller. Visserligen är det den svenska skrivdelen, så det känns inte särskilt jobbigt. Men fem timmar är en ganska lång tid att sitta instängd i en aula. Mina tuttisar (som Aleeks säger) svider, stackars. Annars mår de riktigt bra och jag är grymt nöjd. Så värt!

4 kommentarer: