torsdag, november 19

Surar för att min tatuerare fick förhinder, får vänta tills på söndag istället. Klockan tio?! Ahmagad. Min medusa gör ont, typ jätteont. Vet inte varför. Min kropp är skum. Ovanligt? Njaaae. Jag är bra på att klaga, men allt är inte skit. Egentligen är det nog ganska fint till och med. Håller mig flytande i alla fall och det är inte illa! Det är bara mitt bittra cyberspacejag som håller låda.
Övertrötta tjejen är pepp, sådär fredagspepp. På en torsdag? Ellen hämtade ut biljetterna till fibes oh fibes idag, kommer bli gaaalet. Nu slipper jag ju ha ömma fötter också, woho.

3 kommentarer:

  1. Förkylningar o grejer? Min piercing blir förkyld när jag blir det :)

    SvaraRadera
  2. Jennie: Smart där, skulle mycket väl kunna vara något sånt!

    filip: inte synd om mig juuu, puss!

    SvaraRadera