torsdag, december 17

I morgon (för det är ju faktiskt torsdag) åker jag till kärleken. Börjar i Oskarshamn och slutar i Kalmar. Finfint, iih. Som jag saknar honom, mannen min. Om tio dagar så är det tio månader. Kan utan tvekan säga att det varit de bästa tio månaderna i mitt liv, hur klyschigt det än låter. Kärlek är ganska klyschigt trots att det är något helt unikt för varje enskild människa. Men i alla fall, kommer hem på tisdag för att fira jul. Har redan fått min julklapp av mamma och pappa, och något mer vill jag egentligen inte ha. Som jag sa till mamma, det jag önskar mig går inte att köpa för pengar. Och det är så sant som det är sagt.

2 kommentarer:

  1. vad har du fått och vad önskar du dig?

    SvaraRadera
  2. Jag fick en jacka, vilket kändes välbehövligt, hoho. Men evig kärlek, lycka och fred på jorden vore väl inte fel?

    SvaraRadera