fredag, december 11

Sitter uppkrupen i sängen och sjunger tillsammans med Håkan och min onda hals. Det är varken skönt eller låter bra, men jag är glad och då får det vara så. Kan inte låta bli att pilla, klappa och tvinna håret. Det är bara sååå mysigt, känns som att ha hittat hem lite. 42 stycken är de, de små bäbisarna. Emmas bäbisar, som hon säger. Det är bara topparna kvar, och så måste de få gosa till sig lite. Står mest åt alla håll just nu, men det är okej.
Mamma och jag har kollat på Idolfinalen och röstat på Calle. Fina fina Calle. Jag har något för killar med skägg och tjejer med dreads, förstår inte riktigt. Mhmm, Mariette. Får hjärtklappning varje gång. Och om en vecka är jag hos min alldeles egna skäggiga man i Oskarshamn. Min stora kärlek, mitt ljus i mörkret, mitt allt. 
Idag mår jag bra.

5 kommentarer:

  1. "idag mår jag bra"

    det är för att du har träfat mig idag. inget annat :)
    <3

    SvaraRadera
  2. hahahah, precis. Inget annat <3

    SvaraRadera
  3. Bild på dreadsen snart?

    SvaraRadera
  4. Kommer så fort dom är färdiga!

    SvaraRadera
  5. langa en bild på dina dreads

    SvaraRadera