onsdag, mars 24

Idag har jag dragit runt mamma (i brist på annat sällskap, hon blev smått chockad) i en massa affärer i jakt på en jacka. Och visst kom vi hem med en jacka, felet är bara att den inte är min, hmm.. Sen fuskade vi och gräddade våfflor en dag för tidigt, våffeldagen är nämligen imorgon har jag hört? Smakade dock lika bra för det.
En annan bra grej är att jag fick hem mina saker från dreadstuff idag. Träpärlor, hårband och ett supershampoo. Jag menar: pepparmint-, rosmarin-, tea tree- och cannabisolja, fullkomligt naturligt och miljövänligt. Kan nog inte bli så mycket bättre! Och ja, jag har kärat ner mig totalt i mitt hår, hehehe. Nu ska det virkas, pluggas och beställas biljetter till grabben. Gillart!

2 kommentarer:

  1. Var finns superschampot? Är det speciellt avsett för dreads?

    Jag är ju mycket för att använda naturliga produkter och har egentligen lagt av helt med schampo och har åtminstone silikonfria produkter, men blev lite nyfiken nu.. :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. http://dreadstuff.com/kottyboydreadsshampobar-p-94.html
    Det är det jag har, finns lite olika! Just det borde inte vara några problem att använda på vanligt hår, finns ju dreadschampoo utan olja och sådant som torkar ur lite för att nya dreads ska tova sig bättre, så det beror ju lite på hur man vill ha sitt hår helt enkelt. Kolla tycker jag! :D

    SvaraRadera