söndag, april 11

Ensam och ledsen tjej nu, eller ja, mest ensam. Gammal är jag ju också, trevligt värre. Fick en dammsugare bland annat. Annars firade vi med högskoleprov, mat och bowling (tack vänner, ni är guld) och jag sög på allt (även maten), asfint! Men seriöst, sen när blev jag så trög? Är ju van att vara ganska klipsk, har lagt av mig lite väl mycket känner jag. Hur eller hur så bör mina poäng räcka till det jag sökt, även om jag är sjukt opepp på allt som har med framtiden att göra för tillfället. Saknar redan killen och har enorm ångest inför de här sista två månaderna i skolan. Ser inte fram emot imorgon. Stoppa jorden, jag vill hoppa av. 

Edit: Okej, efter att ha rättat provet och kollat tabeller och liknande så kom jag fram till att jag kanske inte är så dum som jag trodde. Helt klart godkänt för att vara första gången (verkar det som i alla fall, har trots allt inte fått resultatet än). Känns bra. Nu har även det fina vårvädret kommit tillbaka, så jag ska nog ta med mig kameran och gå en sväng. Ehe hejdo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar