söndag, april 25


Okej, ska försöka sammanfatta alla tankar och händelser lite smått så att det inte bara blir ett långt och grötigt inlägg. Kan bli spännande, men varsågoda:
  • ser fram emot att shoppa med mami imorgon. Har hittat studentklänning och om hon följer med slutar det i nio fall av tio med att hon betalar, oavsett hur mycket jag insisterar på att göra det själv. Ibland älskar jag att vara bortskämd .
  • har beslutat mig för att lägga tatueringsplanerna på is till efter sommaren. Då har jag förhoppningsvis jobbat, har pengar, vet precis vad jag vill göra och kommer till en ny stad med andra möjligheter. Känner att jag resonerar moget, score! Vi får väl se hur det går.
  • tänkte pierca mig istället (..hahahah moget). Vet dock inte vad eller vart! Lutar åt en eller ett par dermals, har varit sugen på det länge. Frågan är bara om jag vågar göra det här i etown eller om jag måste förflytta mig till el stocholmo, hmm..
  • planerar att gå ner max fyra kilo till. Då väger jag som jag gjorde när jag var en hyfsat smal och vältränad fjortonåring, och det känns som att gränsen går där faktiskt. Någon måtta får det väl vara. Synd bara att det är så frestande att fortsätta nu när det äntligen är så lätt..
  • var ute och fotade analogt idag och det känns verkligen bra i magen! Håller tummarna för att filmen är oförstörd och att jag kan framkalla den på måndag. Tänkte se om jag lyckas scanna in lite bilder när jag kopierat färdigt. Analogt är fint.
  • insåg just att det blev väldigt långt ändå. Undrar hur många som ens orkar läsa hit? I alla fall, är fortfarande förkyld och borde verkligen inte sitta uppe nu, god natt!

2 kommentarer: