torsdag, maj 13

Hade av någon anledning tagit ut mina töjningar innan jag la mig inatt. Tur att min kropp antagligen haft tillräckligt att jobba med ändå, för de hade inte dragit ihop sig alls. Ganska smart tjej!
Sitter just nu och filar på mitt motiv som ska mailas till tatueraren, som jag och Aleeks för övrigt hade grymt svårt att hitta till. Irrade runt ett tag i regnet innan vi klev in genom rätt dörr och hamnade i något slags källarutrymme. Följde ljudet av maskinen och hittade till slut fram till studion som var typ jättestor. Eller ja, allt är ju relativt, och jag kan bara jämföra med de ställen jag varit på. Men den var stor. Han tyckte i alla fall att min idé lät bra, så nu hoppas jag på att få en tid så snart som möjligt. Har lite abstinens sådär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar