tisdag, maj 4

.


WOHO!

Har varit ovanligt produktiv det senaste dygnet vilket känns helt galet bra. Måste medge att jag blir barnsligt stolt över mig själv när jag lyckas göra något jag innan haft stora problem med. Typ som att komma igång med projektrapporten, vilken nu är inlämnad. Skapligt sent men ändå! En sak ur världen, förhoppningsvis. Samma sak med fotokursens utställning. Var visserligen tvungen att tänka om med min idé då jag insåg att jag inte skulle hinna göra så som jag först tänkt, men blev väldigt nöjd med resultatet ändå. Budskapet med bilderna är dock fortfarande detsamma, att man inte ska missa de små sakerna då detaljerna gör helheten, på ett ungefär. Bilden ovanför är ett litet smakprov. Allt som allt är det sju bilder som ska tryckas upp.
Speciellt bra känns det då foto trots allt inte är min starka sida i skolan. Lite synd då jag faktiskt älskar att fota, men när det sätts press och vi får mängder av uppgifter som inte alls passar mig så lägger jag hellre av. Jag klarar inte av att lämna in något halvdant när jag vet att jag kan. Men nu känner jag som sagt att jag lyckades, och det var välkommet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar