måndag, maj 10

Jag är fruktansvärt velig och har såklart en nygammal tatueringsidé på gång, igen. Grunden har jag liksom klar men så ändrar jag mig hela tiden angående detaljerna. Det i sin tur bottnar antagligen i att jag inte klarar av obalans. Gör jag en sak på ena sidan måste andra vara likadan och vice versa. Det finns ju en anledning till varför jag har tatuerat båda armarna, båda fötterna och till att piercingarna är placerade som dom är. Nu gör jag dock mitt bästa för att övervinna mitt krånglande psyke då det inte känns särskilt hållbart i längden. Och när vi ändå pratar om trassel i hjärnan så var jag inne på ungdomsmottagningen idag och fick nya piller för typ 4638 gången (alltså, såna där 'inte-bli-gravid-piller', för de som inte hänger med). Damen som jag var hos förväntade sig att jag själv skulle välja vad jag ville ha, vilket ju är väldigt lätt när jag inte har någon jävla aning om vad som finns. Liksom, det är väl ditt jobb?! Ge mig bara något som fyller sin funktion och som inte har fler hemska biverkningar än vanligt. Fick till slut något konstigt som ingick i ungdomsrabatten (slapp bli totalt ruinerad) och som de flesta funkar både psykiskt och fysiskt bra på. Tack tack. Funderar på om jag orkar byta igen, men det kanske är värt ett försök. Först ska jag dock krypa ner i sängen och hata världen lite till. Puss på er fina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar