torsdag, juli 1


Jag är glad. Är glad och mår fint. Det gör dock inte mina njurar, vilket är lite surt. Jag har verkligen inte tid med sådant här precis nu! I alla fall, skulle egentligen ha tillbringat kvällen och halva natten på Nybron med mina flickvänner.. och Sebbe. Blev dessvärre bara en timme och en halv cider. Fast det kanske inte gör så mycket i det stora hela. Tidigt imorgon packar vi nämligen in oss i bilen och kör till Ikea. För att tjaa.. äta, och eh.. titta.. Nähmen Sofia skulle i alla fall handla, tjejen är på g liksom. Och jag är mest bara glad.

2 kommentarer:

  1. jag saknar dig VET DU DE ^^ snart dags för en spontan resa till e-tuna o dricka kaffe eller??? o hänga något runt din hals för att firra din student i efterskott :D men vad ska vi hänga där :O får åka till ullared o hitta en jäkla massa grejer!

    gissa vem ^^ !!!!!!!!! OH REALLY?!

    SvaraRadera
  2. Jaa, kom och bjud på en massa fika istället, det är jag värd! Jobbar till fyra på vardagarna dock, men eeeh hör av dig.

    SvaraRadera