torsdag, augusti 20

Man skulle kunna säga att flytet inte riktigt infunnit sig idag. Började med att bråka med gubben som körde bussen i morse. Till saken hör att vi faktiskt inte ska behöva betala på väg in till skolan första dagen, för sen får vi våra busskort. Men nejdå, inte skulle jag få åka gratis inte, dumheter. Då kunde jag minsann promenera i stället, jadå. Nu måste vi in till bussbolaget om vi vill ha tillbaka våra pengar, tack så mycket gubbjävel. Jag var inte så glad, speciellt inte som min nattsömn totalt uteblev, baha. Och jag har i hela mitt liv kommit undan med såna här saker, på med hundögonen bara. Så nu är är hon lite bitter tjej. Sen fortsatte det i ungefär samma stil, fast mitt schema lär ju bli härligt när det är färdigt. Herregud vad mycket fritid jag ska ha. I morgon är jag för övrigt ledig, inte fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar