torsdag, september 3

Alldeles mörbultad i hela kroppen är jag och huvudet väger minst ett ton. Tänk att snor kan vara så tungt. Jag är hemma på lunch och det är tveksamt om jag ens orkar ta mig tillbaka till skolan. Det är så himla dumt, för antingen orkar jag en förmiddag eller en eftermiddag, en hel dag blir för mycket för min kropp. Jag vill inte ens tänka på hur många frånvarotimmar jag kan ha på mitt konto efter den har veckan. Och nu tar inte ens nässprayen längre = död liten tjej. Jag hatar att vara snorig, jag hatar att vara förkyld överhuvudtaget. Egentligen borde jag inte ens vara i skolan eftersom att jag inte har tagit något blodprov. Känner vi oss dåliga ska vi helst stanna hemma inom stängda dörrar. Skulle ju kunna vara den där hypade influensan där 1 på 2000 förväntas dö om vi inte vaccinerar oss, katastrof! Det vore ju synd om det drabbade Eskil, liksom. Nu ska jag gå och leta upp mer Ipren, mina är slut för längesen.

4 kommentarer: