torsdag, juli 8

Alltså, jag saknar att ha hår, alltså hår som i inte dreads. Samtidigt är jag så förälskad i dem, drömmer till och med att jag slår ner folk som försöker döda mina små bebisar, haha. Sjukt. Förresten är det inte jobbigt att jobba och den här veckan har gått hur fort som helst. Har visserligen bara jobbat halvdagar då vi inte haft mycket att göra alls, men så är det inte förens nästa vecka som det riktiga allvaret börjar. Idag har vi dessutom använt vår frukostrast till att äta jordgubbar och dricka latte i solen på strömsholmen, så himla fint! Just nu överväger jag att promenera en sväng, får en smått klaustrofobisk känsla av att sitta här. Mitt psyke flippar. Skulle kunna tro att jag är mensig men så är inte fallet. ÅÅH INGET HÄNGER IHOP, BLIR FÖRTVIVLAD! Men nu är ni i alla fall lite uppdaterade, mina små raringar, ursäkta röran. Ha det fint, helg snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar