fredag, juli 9


Håhåhå, älskar min pappa, han vet precis vad han ska göra för att muntra upp mig! Dessutom vet han exakt vad jag vill ha och blir så otroligt stolt av att lyckas, gulligaste. Så lägligt också, just idag när jag beslutat mig för att frossa liksom. Höll nämligen på att inte komma upp ur sängen alls nu på morgonen, kroppen hade slut på ork och var typ halvt förlamad. Var dessutom nära på att svimma några gånger innan jag tvingade i mig en macka. Det har väl blivit mycket senaste veckan med att gå från ingenting till att jobba, hålla igång hästen och promenera min dagliga runda (som jag inte klarar av att plocka bort, blir knas), och då räcker det inte med att leva på sallad och jordgubbar. Så ah, nu har jag ätit ordentligt och fyllt på med socker för hela månaden, haha. Måste förresten rekommendera godiset till höger (fast chokladen är också helt fantastisk), hur gott som helst! Och så är det gjort helt utan animaliska tillsatser, de klimatkompenserar och det är 99,62% ekologiskt, hahah. Smakar ungefär som Malaco Truly Juicy, vilka jag älskar men som tyvärr görs med gelatin, så nu har jag funnit min räddning! Glad tjej.

2 kommentarer:

  1. var hittar man godiset?!

    SvaraRadera
  2. såg det först på coop forum, som nu har tagit in det i flera olika smaker till och med, hur bra som helst. men skulle tro att det finns i de flesta lite större mataffärer!

    SvaraRadera