fredag, augusti 6

Sista dagen på jobbet är nu avklarad, lite trist men ganska skönt. Kan dock hända att jag blir inkallad fler gånger under året om jag har tur. Tills vidare får jag väl bara sitta och vänta på att pengarna rullar in, typ. Ska för övrigt festa nykter ikväll. Lovade mig själv att jag ska vara utan alkohol ett tag nu (i alla fall i mer än en vecka..) efter emmaboda, för min kropps skull. Hehehihu, kul. FÖRRESTEN så kommer kalle baah till å-festen här i eskilstuna nästa helg, men allt annat är typ skit och festivalbiljetterna jättedyra. Det suger ju.

4 kommentarer:

  1. Kalle Baah blir rixfett! :D
    Biljetten kostar bara 160,- för den dagen, så inte sååå farligt. Nationalteatern spelar på samma scen kl 21:00. Tips*

    SvaraRadera
  2. Åhfan, visste inte ens att det gick att köpa endagsbiljetter! Vore ju helt klart ganska värt det isf :D

    SvaraRadera
  3. Yepp.. Inte många som vet att det går, så sprid ryktet så vi blir många som kommer på deras spelning. :)
    Råkade hitta till din blogg när jag googlade "Kalle Baah Å-Festen". haha.. Biljetterna kan köpas på ticnet.se eller på tex Carlings.
    Gäller hela dagen på Strömsholmen, Harrys, Åbryggan och Café Kaka.

    Ha det bra!
    *hej*

    SvaraRadera
  4. Får ta och göra det! :D
    Haha, vilken tur för mig om inte annat, annars hade jag varit olyckligt ovetande fortfarande. Så tack ska du ha!

    SvaraRadera