onsdag, augusti 4


Vet att jag sa att jag skulle vänta med bild tills den läkt, men där sitter den, alldeles öm och fin. Kan tillägga att han är helt fantastisk i verkligheten med alla små och fina detaljer. Färgen blir dessutom bara bättre. Och nej, det finns egentligen ingen fancy historia bakom, ledsen om jag gör någon besviken. Jag vill helt enkelt pryda min kropp med sådant som jag själv tycker är vackert, står mig nära och som får mig att må bra. Sådant som är jag och som jag på ett eller annat sätt kan relatera till (tror inte ens att någon av mina närmaste frågat varför jag valde just det motivet, det är nog inte särskilt oväntat för de som känner mig). Om sen övrigt folk förstår eller inte är helt oväsentligt, det är inte det som betyder. Och tanken är i alla fall att alla de sakerna tillsammans, så småningom, ska bilda ett konstverk. Början är bra, mer än bra till och med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar