fredag, september 3


Gjorde godaste bönburgaren idag, eller godaste vet jag inte, men god var den. Och det är ett bra betyg då jag är en riktig sucker för sojaprodukter. Tyckte att det var dags då jag inte gjort det tidigare, och att göra maten från grunden är ju aldrig fel. Den fick några potatisklyftor och en bönsallad till sällskap. Behöver jag säga att jag är proppmätt? Nu ska jag dock hoppa i klänningen och klackskorna, ingen tid för vila här inte. Idag är det nämligen inflyttningsfest hos Sofia som lämnade boet nu i veckan! Tanken är väl att det ska avslutas med utgång. Jag är hur peppad som helst, måste jag erkänna. Ska bli underbart att få träffa mina vänner som jag inte sett på en evighet. Dock blir det ingen alkohol för mig ikväll, är inte speciellt sugen efter lite för mycket blåbärsvodka förra helgen. Dessutom har jag mensvärken från helvetet, så det blir Ipren istället. Ha det fint hörrni, för det är precis vad jag ska ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar