tisdag, augusti 3

Idag har jag:

  • Skrattat så mycket att jag lär ha träningsvärk i magen imorgon, med rätt sällskap är det till och med roligt att städa toaletter.
  • Tatuerat mig och är så fruktansvärt nöjd, vill bara ha mer.. och mer.. och mer. Bild och sånt kommer när den är läkt!
  • Även träffat Aleeks som gjorde mig lite sällskap, finfint.
  • Gjort egen müsli efter det här receptet, fantastiskt gott.
  • Ätit pastasallad. Vilket jag även gjorde igår.. och förra veckan.. osv. Finns ingen bättre lunchmat.
  • Storhandlat på coop. Alldeles själv. Älskar det och kan gå hur länge som helst. Lite småknasigt.
(Dessutom kan man väl säga att semestern för min kära lilla blogg officiellt är över, i alla fall för ett tag. Hoppas att ni hängt kvar, ni tappra och trofasta människor som på ett sätt håller den vid liv. Puss!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar