söndag, september 5


Då söndagar är en ganska tråkig dag så tänkte jag att vi hittar på något sånt här istället:
Totalt oviktig fakta/saker du kanske inte visste om hurricane:
  • jag är galen i picklesgurkor, kan äta hur många som helst om vi råkar ha en burk hemma.
  • jag är mer eller mindre en träningsnarkoman. När det var som värst gick jag upp klockan fem på morgonen för att hinna träna innan skolan. Gjorde jag inte det så var hela dagen förstörd.
  • jag älskar att handla mat, och det tar oftast väldigt lång tid.
  • jag har svårt för stress. Stress i kombination med mycket folk slutar oftast i panikattacker. För att kunna hantera det har jag alltid en plan i huvudet för vad jag ska göra, exakta klockslag för när jag ska göra vad osv. 
  • jag misstänker att jag är född med något slags självskadebeteende, inget direkt allvarligt men ganska jobbigt. Började med att jag pillade upp ett sår på näsan som väldigt liten, som jag sen hade i flera år för att jag rev sönder det hela tiden. När mina dagiskompisar frågade vad jag gjort sa jag att jag ramlat på en sten, hah. Och så har det fortsatt, mer eller mindre.
  • jag är också född med toffsar på öronen (som en lokatt, borta nu dock), och med anmärkningsvärt korta armar och ben. 
  • jag upptäckte nyligen att jag även kan vicka på öronen, till min egen stora förtjusning. Hysteriskt kul, nästan.
  • jag är i grund och botten en obotlig optimist, tro det eller ej. Hade en barndomskompis som hatade mig emellanåt för att jag alltid var så positiv.  
Det var det. Imorgon blir det full rulle med besök på ungdomsmottagningen och banken bland annat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar