lördag, september 4



Det här är vad jag lyssnar på, i ett desperat försök att hålla kvar sommaren åtminstone ett litet tag till. Det fungerar ganska bra, i själen är det varmt och soligt i alla fall. Allmänt mysig dag, far min kom dessutom hem med choklad till mig. Mörk såklart, och rättvisemärkt. Precis som vanligt, perfekt. Imorgon blir det även nybakat bröd till frukost. Säger ju det, bortskämd tjej! Fast jag trivs ganska bra så. 
Ni som är lite uppmärksamma kanske har märkt att det tillkommit lite här på bloggen (se högerspalten). Bland annat kan den nyfikne nu läsa lite om självaste Hurricane, och så håller jag på att dela in inläggen i kategorier, för att man lättare ska kunna gå tillbaka och hitta det man vill läsa om. Har kommit en bit på väg, men är långt ifrån färdig. Håll ögonen öppna, ni som är intresserade. Det är nämligen sånt här jag pysslar med när jag inte har något att göra om dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar